Tuesday, December 15, 2009

panas...PANAS...panas...

Tuesday, December 15, 2009
hari yg PANAS...bukan takat cuaca je panas...hati aku pon sepanas cuaca ini..

PANAS 1

dah 3 ari aku pegi skolah unt dapatkan cop pengesahan....unt cop result aku unt dhantar pegi yayasan tenaga....baru duet leh masok..huhu..problem nya...ari ISNIN aku g....diorang kata aku g lewat...
"adek...awat adek mai lewat...pagi td cikgu mat ngn cikgu latipah ada la...nie dah petang..depa dah balek...esok mai laen na..." kerani TARP
"kamu kena dtg RABU la...arini n esok semua bz...." kerani TUN UDA

ari selasa..pkl 10 aku g TARP balik...
"mintak maap la dek....arini semua xmai...sat akak kol cikgu mat...kot2 dia nak mai ka.......
...............................cikgu mat xangkat la dek...dia xmai la tu...esok adek kol dulu k sbelom mai....."kerani TARP\

ari rabu
" akak rasa adek tggl ketas2 yg nak di cop...esok adek mai amek" kerani TUN UDA
aku call plak TARP...tp akak kerani ckp arini xdak sapa mai skolah...

MANA SEMUA P?? mentang2 cuti skolah...adoi....DUIT aku..................

then aku terasa nak p SERI PERMAI ja...then akhirnya guru besaq skolah...yg ku sangka kerani...menjempot aku masok bilik dia...dan akhirnya...selesai azab ku 3 ari...

PANAS 2

lepas aku faks result..aku call org YTN...slalunya aku ska kol PN AZIRA...start dr sem 1 sampai sem 7....kak azira banyak tolong aku...tq akak...then maybe dia dah naek pangkat..dia suroh aku call en iqbal...ngengada ckit brother nie...dah r perli aku coz xingat number YTN...ceh...manyak lg benda penting yg aku nak ingat r...dah tu...xnak trima result fax aku..nak aku pos gak...dah tu nak result tu sampai esok...coz lusa dia dah nak uruskan...ceh....kak azira dulu x kisah pon...
nak wat camna..duit nya pasal..tgh hari yg panas aku g gak antar guna courier Gdex...kat dato kramat...

PANAS 3 (panas yg paling menggelegak)

kat Gdex..india yg uruskan aku plak wat hal....dr start aku dudok...sampai abes settled keje...dia ckp tepon...sambil dok layan aku sambil dok bgayot...sial nya pompuan....eeeee...nak keje ke nak menyundal...terasa mcm nak wat laporan je kat pengurusan GDex nie...n mmg aku dah xmau guna lg perkhidmatan courier mcm nie...xkisah la korang antar cepat ke apa...yg pntg customer service korang sgt BADDD..............

time dalam pjalanan nak balik...aku pegi bli air soya feveret aku...kat glugoq... aku bli 2bungkus... 1 nak hilangkan dahaga coz cuaca panas...1 lagi unt sejukkan hati aku yg panas...

p/s : kalau aku leh layan customer ngn elok
kat sshine n dominos...
so mst la aku mharapkan org layan aku
mcm tu gak...




2 comments:

faRk

oh...ingat soya lagi satu nak wat mandi sbb panas...hahaha

Tukang Meghapu

haha...kalau nak wat mandi beli satu baldi la..haha

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates