Tuesday, December 22, 2009

avatar...SUPERB....

Tuesday, December 22, 2009


arini tcapai la impianku nak tgk avatar....sblm aku nak crita pasal movie nie...aku just nak kongsi pengalaman tgk wayang kat BJ COMPLEX....adoi........ xpaham r aku ngn orang2 yg tgk AVATAR time tu...dtg dr mana xtau...1st time tgk wayang apa...or diorg xsedar diorg kat cinema...

1st ada couple 2 ekoq..(xlayak pggl orang kalau perangai cam tu)... dari start movie sampai la sejam filem tu diorg dok sembang....kuat gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... woi...kalau nak sembang jgn masok cinema...g taman bunga...or zoo negara...aku plg pantang org sembang dlm cinema...then ada plak org yg jawab call dlm panggong....*&*^ la....aku sesaja wat2 kalih blakang banyak kali biaq dia sedaq ckit...ish ish ish....then tganggu plak ngn anak kecil yg ajak bapak dia balik...maybe sbb sejok sgt...serius sejok...banyak lg gangguan yg malas aku nak crita...

AVATAR.........best movie of the year....
avatar mengisahkan sekumpulan manusia yg wat kajian kat satu tempat yg di namakan PANDORA...bukan pandamaran k..haha...pandora sangat cantik...di huni makhluk2 pelik...antaranya NAVI...diorg mcm org asli r...stil menitik beratkan alam...
crita nie makin best bila JAKE SULLY...seorg bekas marin yg lumpoh kena idop di dunia avatar...misi diorg antar mamat nie adalah unt menyiasat dan mengkaji serta melaporkan pasal dunia avatar nie...

nasib JACK sgt baek...dia diterima oleh suku NAVI nie...dia d ajar bgaul..idop...bercakap...semuanya dalam dunia AVATAR....sampai dia xsedar dia rupa2nya dah jatoh ati kat sekor minah nie..nama dia NEYTIRI....yg membuatkan dia lebey sayang dunia avatar berbanding dunia sebenar dia...

malas nak crita manyak2...tgk sendiri...

10 BINTANG dari 10.........

p/s : aku sayang ALAM ini
hargaila alam kita..PEACE

0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates