Saturday, December 12, 2009

nagga NINJA ASSASINS.....

Saturday, December 12, 2009

NANGGA...apa tu?....nangga = tengok = nonton......dlm loghat melayu swak...

arini aku g tgk NINJA ASSASINS wat kali ke2...KEDUA....haha...tu pon sbb ada orang blanja...so apa lg...tanpa banyak soal..aku ikot je la...FREE tu...haha...


nama saya RAIN...nie la hero crita nie....nama dia dlm crita ni RAIZO... dia diambil sbg anak angkat oleh suku OZUNO...suku nie akan amek bdk2 yg yatim unt dilatih menjadi ninja n
pembunoh upahan yang zalim n xde rasa belas kasihan...

crita nie mcapai climaks bila si hero RAIZO telah belot setelah lama bsabar ngn SUKU OZUNO nie yg dah bunoh awek dia... so si RAIZO nie telah di buru oleh ninja2 nie..



crita nie mmg best r...banyak aksi2 yg memberansangkan..haha.. so sempat lg tgk kot...


SO aku kasi 9 BINTANG dr 10 BINTANG........

p/s : kalau la badan aku mcm si RAIZO...
mst ramai awek...ngeh2


0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates