Monday, December 14, 2009

nyum...nyum...

Monday, December 14, 2009

malam ISNIN....da pasar malam kat umah...dah 4 mggu balik png....skali pon xpenah pegi pasar malam....sama ada mak aku masak...or aku kluaq g memana...tp arini aku pegi gak...tu pon lepas makan nasi lauk sambal tumis udang mak...SEDAPPPP....aku mmg ska sambal tumis...nyum..nyum

kat pasar malam...niat just nak bli ais kacang ngn air...then terasa nak makan popia goreng... tgh bjalan nak g kat popia...tetiba nampak 2 lelaki...umoq lebey kurang mcm aku tgh makan SATEY IKAN sambil bjalan....diorg ingat diorang bdk skolah rendah lg ka?? xrasa malu plak makan sambil jalan....tp nak wat camna...mmg tu makanan kitaorg nye zaman..so teros tlupa yg diri tu dah umo 20 lebey....

arghhh.....teros aku lupakan popia...g bli satey ikan....dah lama xmakan... unt sesapa yg xtaw..satey ikan nie sgt femes waktu aku skolah rendah...ZAMAN 90-an....wahh...dah tua rupanya aku...huhu..


<>


p/s : rindu zaman kanak2...


0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates