Monday, December 7, 2009

AKU sedey AMAZING RACE season 15 dah abes...

Monday, December 7, 2009




haha...dah semgu aku tggu unt tibanya ari ini...ISNIN......(walaupon time aku tulis nie dah masok SELASA).. sebab? sebab arini da AMAZING RACE season 15 FINALE....aku layan benda nie dr episode 1 ... so xkan finale xnak tgk kot...

SOKONG SAPA?
aku sokong pasangan bapak n anakGARY n MATT...maybe sbb bapak dia kuat...walaupon dah tua...so aku salute r... then lepas diorg tkluar (episod 8) ..aku beralih kat pasangn adek bradek SAM n DAN.... tp sebab diorg curi CAB pasangn ZEBRA (Brian n erica) terus aku x ska...perlu ka maen jahat? n dalam sejarah amazing race (setahu aku) sesapa yg guna YIELD....team tu xpenah menang...so....motip nak bgtau cni...jangan wat jahat...hhahahaha...boley?

PUAS ATI?
puas ati ke x ngn FINALE td....ntah r...ok la...best tgk semangat MEGAN N CHEYNE... walaupon diorg penah ketinggalan...tp diorg memang bijak...xcpt ngaku kalah....kalau la team maria n tiffany ada lg sampai final...aku rasa diorg yg akan menang...coz...diorg memang hebat bab2 kira mengira nie... so nie final keputusan unt AMAZING RACE season 15
  • 1st place - MEGAN n CHEYNE
  • 2nd place - SAM n DAN
  • 3rd place - BRIAN n ERICkA (zebra team)


p/s: sambil tbayang2 kalau
la aku masok amazing
race asia...bestnyaa...

0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates