Thursday, December 17, 2009

OLE...OLE...OLE...OLE....

Thursday, December 17, 2009


SAPA x bangga MALAYSIA masok final? ish..ish..ish...bg aku nie satu pencapaian yg sangat besar oleh pasukan bola kebanggsaan... start ja sukan sea....aku xmengharapkan apa2 dr team bola sepak MALAYSIA...tp...bila MALAYSIA kalahkan THAILAND....aku menjerit WOWWWW (dgn sangattt kuattt).... sampai bapak aku yg dalam toilet boleh kluaq n tanya kenapa...hahaahahahaha

bagi aku...aku dah xkisah ke...EMAS or PERAK...team MALAYSIA mmg hebat...aku xnak jd mcm sesetgh yg mengaku PEMINAT SUKAN MALAYSIA...kononnya laaaa.....bila menang...jer... tp bila kalah...kutok macam2....padahal apa yg dia dah bg kat negara? lg terok...xdakpapa pon.... huhu....tahniah rajagopal...tahniah wat pasukan negara...hope kalau kalah..biaq kalah yg bermaruah....kalau menang...aku gumbira la....hahahahaha...aku doa malaysia maen sunggoh2 arini...

p/s : 1 ari nnt..aku nak
jd wakil M'sia
dlm amazing race...
BOLEY??

0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates