Saturday, January 2, 2010

MONOLOG.......

Saturday, January 2, 2010


knapa dgn diri aku nie...
ada yg suka....aku plak jual mahal...
susah sgt nak terima cinta..
susah sgt nak trima org baru dalam idop..

ingat wey..
bukan semua org mcm si dia..
bukan semua akan buat aku sama mcm dia...

memilih sgt ka aku?
bodoh sgt ka aku?
or still xbersedia lg?
unt memilih mereka yg dah ada d depan mata

atau aku still sayangkan si dia..?
si dia...cinta pertama aku..
si dia...yg aku sndr buang dr idop aku..

cukoplah wey...
jgn jadi manusia hipokrit...
melayan manusia yg terang2 aku xska...
berlakon spt aku menyukai mereka...
beri mereka peluang unt mereka cari yg laen..
beri mereka peluang unt cari org yg boleh menyayangi mereka...
cukop segala lakonan...
tumpukan pada stadi..
1 sem ja lagi...

aku pasrah...
aku bdoa...
agar hati bsedia menerima penghuni baru,,
agar hati melepaskan sepenohnya penghuni lama..
agar hati jujur pada mereka2 yg tertipu...

p/s: xsedap badan..
xsihat...
emosional plak..
:(




0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates