Sunday, January 24, 2010

ke zaman kanak2 riang..............

Sunday, January 24, 2010
huhhh....tetiba plak teringgin minum minuman b'gas...so ajak r member g 7e....

then tetiba sorg member aku nie mintak aku blikan dia DINg DaNGG....gilaaaa!! so aku dgn bperasaan sbg seorg bapak trs ckp" xde....kalau ko nak air aku leh blanja...jgn nak wat malu...bli bnd2 camni...membazir..." n member aku plak wat perangai bdk2...merengek mintak gak...sampai ckp.."alaaa aku pinjam duet ko...nnt aku bayo r"...ayat mrajok r konon...so..aku yg masih bperikemaknusiaan nie pon bayar la skali ngn PEPSI MAX yg aku bli tu...

PEPSI MAX (botol)= RM 2.10
DING dang = RM 0.90
TOTAL = RM3

so dgn excited mamat nie balik terus g pinjam nset sorg member nie unt amek gambo.... nak letak FB katanya....ish2...

problemnya....alat maenan yg dalam kotak nie xsempat dimaenkan oleh si tuan punya... kerana belom apa2 bnd tu dah pecah sbb sorg lg member tlalu hebat sgt bmaen...huhhhhh... so kanak2... xyah la beli bnd alah nie..wat membazir ja...


nie la bnd alah tu...


nie la alat maenannya...sebijik gasing...

p/s : patot la dulu kalau aku
nak bnd nie tok aku akan
ckp...bli makanan ja..
bnd2 camnie xleh...
skarang baru tau knapa.....

0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates