Wednesday, January 20, 2010

hari MALAS sedunia...

Wednesday, January 20, 2010

pg nie...aku kunci jam pkl 730...tp aku tbangin jam 750...apa lg..
KALOOOOTTTT gilar r....bukak baju + sluaq...pakai tuala...nak masok toilet..tgk jiran sbelah xbgn lg...slalu di
a bgn awal...pelik....then pikiaq balik...laaaaaaaa...kelas aku 930...bkn 830...hampeh...

tp aku mandi gak...lepas dah wangi...buka FB...maen poker jap...
then....time nak g klas...mata aku pedihhhhh gila....merahhhh... xleh tgk cahaya lansong...adoi...camna nak bw moto...ayaq mata dok meleleh ja...pedihhhh tuuuu...

apa lg....tarek langsir....antar msj kat classmate...terus tido...dgn doa agar mata aku elok lepas tido...ALHAMDULILLAH...bgn ja..mata dah elok ckit...

MASALAHNYA>>> badan terus letey....lepas makan...sambong tido... then tlepas la kelas welding yg sememang nya amat bosan itu.... ini mgkn dinamakan ari malas sedunia...ari unt tido je....




p/s : FYP akuuuuuuuuuuuuu...
mati akuuuuuuuuu

0 comments:

Post a Comment

 
M3gHapOO !! ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates